Ja tinc resposta del Sindic de Greuges!!

acabo de rebre trucada del sindic de greuges!!!! Senyors el sindic de greuges m’ha comentat que només poden actuar un cop s’hagi esgotat la via administrativa i de manera particular, és a dir em de fer cadascú de nosaltres el recurs personalment i un cop s’ens sigui denegat mitjaçant escrit, presentar un escrit al sindic demanant la seva actuació i em de presentar amb aquest escrit, copia de la sol·licitud de la subvenció, primera denegació, recurs efectuat i segona denegació serà aleshores quan ells podràn actuar.

Els he comentat el tema dels pressupostos i m’han comentat que es un bon motiu en el qual redactar el recurs, ja que si a augmentat el pressupost per quin motiu han estat denegades. ANIMS, no ens quedem parats

  1. #1 por Lurdes el 5 mayo, 2011 - 14:20

    M’alegro moltissim per tu!! Veure les teves paraules hem dona ànims per continuar aquesta lluita en la que no se li veu el final!!
    Jo encara estic en que hem deneguin el recurs d’alçada. Les coses hem van anar molt lentes perquè per culpa d’una colla d’ineptes que treballen a Hisenda, suposadament per ells jo era autona des de 6 mesos abans d’obrir el negoci, i he hagut de moure paperassa dos cops per arreglar aquesta confusió.
    Ànims i endavant!!!!

Responder

